Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачни дискове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
    Освен това не спират по-добре и са шумни. Говорим само за нормални.
    Това изобщо не е така ако го твърдиш моля дай физични закони според които това е така?
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
      Мда аз за това тогава си го взех това феродо, защото гиги ми каза че и ти го ползваш и си доволен... само дето Бобо ми каза: "Колата ти не спира както трябва"... аз разлика не намирам...
      Тя може да не спира от друго, а не че накладките са калпави.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Това изобщо не е така ако го твърдиш моля дай физични закони според които това е така?
        Предположих, че ще ми опонираш, щото не се изразих добре.

        Ами според физичните закони, ако площта е една и съща, следва да спират еднакво, но по-доброто охлаждане на перфорираните води до по-добро спиране при определени условия, а именно след много употреба на спирачките обикновените ще ги прегрееш и ще спират по-зле, а перфорираните по-трудно ще ги прегрееш и ще продължат да спират нормално.

        Мисълта ми е, че при нормално каране на нормална кола няма да има чак такава разлика, особено като има и АБС.
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
        Блог за работа и кариера

        sigpic

        Comment


        • #19
          [QUOTE=oem;593158]Тя може да не спира от друго, а не че накладките са калпави.[/QUOTE

          Дай пример???

          За мен или дисковете са калпави.. което ме съмнява... или накладките са менте (щото до колкото знам има доста ментета феродо) или най вероятно съм ги прегрял в началото когато трябва да се внимава до падането на абразивния слой (или там както се казва) които ги пригажда към диска. Идеята ми е че най вероятно съм ги прегрял щото се пак си ги зех от човек а като гледам и ти си с същата конфигурация и най вероятно сме ги купували от едно и също място. При теб спира при мен не(според трети лица на които може да се има доверие). Та ще се радвам да ми кажеш евентуално друга причина за да не купя пак накладки и да стане същата работа.
          Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
          Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

          Comment


          • #20
            [QUOTE=p3shku;593173]
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Тя може да не спира от друго, а не че накладките са калпави.[/QUOTE

            Дай пример???

            За мен или дисковете са калпави.. което ме съмнява... или накладките са менте (щото до колкото знам има доста ментета феродо) или най вероятно съм ги прегрял в началото когато трябва да се внимава до падането на абразивния слой (или там както се казва) които ги пригажда към диска. Идеята ми е че най вероятно съм ги прегрял щото се пак си ги зех от човек а като гледам и ти си с същата конфигурация и най вероятно сме ги купували от едно и също място. При теб спира при мен не(според трети лица на които може да се има доверие). Та ще се радвам да ми кажеш евентуално друга причина за да не купя пак накладки и да стане същата работа.
            И райкам да сложиш разлика в спирането съм сигурен, че няма да усетиш! Разликата ще я усетиш при продължително спиране. Едните ще спират добре за по-дълго време от другите.

            Какви то и накладки да вземеш все така ше си спира. Та причината е друга. Каот да речем помпа, спирачни цилиндърчета, раздути маркучи... въздух в системата... все такива неща дето може да не спира колата.

            Това за накладките съвсем сериозно. Освен, че няма да усетиш разликата м/у хубавата и лошата в спиране ще я усетиш като си видиш дисковете колко бързо се износват с лошите накладки. И на продължително спиране ще усетиш примерно че лошата на кладка не може да спира.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              [QUOTE=oem;593182]
              Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение

              И райкам да сложиш разлика в спирането съм сигурен, че няма да усетиш! Разликата ще я усетиш при продължително спиране. Едните ще спират добре за по-дълго време от другите.

              Какви то и накладки да вземеш все така ше си спира. Та причината е друга. Каот да речем помпа, спирачни цилиндърчета, раздути маркучи... въздух в системата... все такива неща дето може да не спира колата.

              Това за накладките съвсем сериозно. Освен, че няма да усетиш разликата м/у хубавата и лошата в спиране ще я усетиш като си видиш дисковете колко бързо се износват с лошите накладки. И на продължително спиране ще усетиш примерно че лошата на кладка не може да спира.
              Аз пак казвам разлика с старите накладки и старите дискове не виждам. Но ми правеше впечатление че не спира мн мн добре. Но Бобо ми каза: "Пич колата ти не спира като хората". Питах го той каза че дисковете са хубави и предположи че може да е от накладките. А аз съм си технически лаик отвсякъде, но маркучите са ми нови, смених си изцяло спирачната течност (не съм доливал) и съм сигурен че не са оставили въздух в системата. Та при какви условия може да си запалиш накладките и колко експлоатация трябва за да си легнат хубаво и да може да спираш интензивно без притеснения че ще ги прецакаш. Аз мойте ги пазих две ходения до Варна. Тоест 2000+ километра. Много внимателна употреба на спирачката без да я задържам ненужно дълго.
              Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
              Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

              Comment


              • #22
                [QUOTE=p3shku;593186]
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение

                Аз пак казвам разлика с старите накладки и старите дискове не виждам. Но ми правеше впечатление че не спира мн мн добре. Но Бобо ми каза: "Пич колата ти не спира като хората". Питах го той каза че дисковете са хубави и предположи че може да е от накладките. А аз съм си технически лаик отвсякъде, но маркучите са ми нови, смених си изцяло спирачната течност (не съм доливал) и съм сигурен че не са оставили въздух в системата. Та при какви условия може да си запалиш накладките и колко експлоатация трябва за да си легнат хубаво и да може да спираш интензивно без притеснения че ще ги прецакаш. Аз мойте ги пазих две ходения до Варна. Тоест 2000+ километра. Много внимателна употреба на спирачката без да я задържам ненужно дълго.
                100 - 200 км.

                Ми незнам брато. Пир мен спира перфектно.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  [QUOTE=oem;593187]
                  Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение

                  100 - 200 км.

                  Ми незнам брато. Пир мен спира перфектно.
                  След проба на спирачките ми от друг собственик на параход се оказа че спират... цитирам: "супер" ... така че истината е някъде там
                  Last edited by p3shku; d.m.y г., 15:35.
                  Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
                  Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

                  Comment


                  • #24
                    [QUOTE=p3shku;596534]
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение

                    След проба на спирачките ми от друг собственик на параход се оказа че спират... цитирам: "супер" ... така че истината е някъде там
                    Скоро и аз ще разбера!!!
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/

                    Comment


                    • #25
                      [QUOTE=nvladev;596832]
                      Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение

                      Скоро и аз ще разбера!!!
                      Оригиналния пост не е моя!
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Колега аз си сложих дискове БРЕМБО и накладки ТЕКСТАР и съм много доволен,
                        някъде около 150-200 километра леко приплъзваше но сега всичко е наред .
                        Всичко ми излезе 320 лева при положение че монтьора ми е приятелче.
                        Когато са нови накладките и дисковете известно време се внимава защото се нагаждат едни към други !
                        Alfa romeo 156 1.8TS
                        Alfa romeo 166 2.0TS

                        Comment


                        • #27
                          Темата е старичка обаче е точно по въпроса ми. Пукна ми се единият диск. Реших че ще изкара с накладките които бяха ама не. От прочетеното се коментират само дискове МЕТЕЛИ твърдо не, БРЕМБО и ЩТАЙНХОФ. Дайте други предложения. За накладки съм се ориентирал към QH.

                          Поздрави
                          алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                          алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                          Comment

                          Working...
                          X